FLIGHT OF THE GIBBON

6 april 2010 - Mae Kampong, Thailand

We zijn op 6 april FLIGHT OF THE GIBBON gaan doen. Dat was een beetje spannend. MAAR HEEL GAAF!! Je ging met een kabelbaan naar een ander platvorm hoog in de bomen. De kabelbanen gingen soms best hard en ze waren best lang. Soms ging je ook over hangbruggen je zat altijd vast. Wat de eerste keer wel eng was dan ging je aan een touw 18 meter recht naar beneden. De laatste was zelfs 45 meter recht naar beneden.

Marin

1. Opa en Oma:
    8 april 2010
    Niet te geloven - wat een helden zijn die kleine meiden van ons. We hadden de reclame film al gezien en zeiden dat doen ze nooit. Nou dus wel.
    Knap hoor. Opa en Oma.
  2. Wilma:
    8 april 2010
    Marin ,wat een leuk verhaal en wat een spannende dingen hebben jullie gedaan zeg!Wij vinden jullie SUPER MEIDEN ,en knap dat jullie dat durfden.Trouwens ,papa en mama zijn ook helden.Ik zou hoogtevrees krijgen,maar jullie dus niet.Het is geweldig!Fijne reis nog en veel liefs van opa Leo en oma Wilma,dag lieverds.
  3. judith en tarek:
    8 april 2010
    Als kleine aapjes slingeren jullie tussen de bomen, prachtige foto,s hebben jullie weer laten zien. Gym op school en aardrijkskunde mogen jullie voorlopig wel overslaan DAPPERE MEIDEN. Zo te zien gaat het met de conditie van jullie ouders ook prima. Heel veel liefs van Judith en Tarek.
  4. oscar:
    9 april 2010
    wow wat een enorme gave foto's!!
    Het ziet er erg spectaculair uit, stoer dat jullie er allemaal aan meegedaan hebben.
    De apen zullen wel vreemd opgekeken hebben toen ze jullie voorbij zagen slingeren.
    Veel plezier verder!

groeten,

oscar
  5. Mayke:
    10 april 2010
    Hallo Esther en de rest van de familie natuurlijk. Wat leuk om dit allemaal teug te lezen en de foto's te zien. Net of je naar een reisprogramma kijkt!!!
    Ik ben nu een kleine maand aan het werk op de leefgroep en lianne heeft me dit adres gegeven, zodat ik mijn nieuwe collega kan volgen!
    Ik hoop snel meer te lezen over jullie avonturen!!!!
    Geniet ervan!!

Groeten Mayke
  6. Jolanda&Willem:
    12 april 2010
    Hee Hallo oude buurtjes,

Wat fantastisch om jullie verhalen te volgen. mooie en leuke dingen maken jullie mee hoor!! en top foto's. Heel veel herkenbare plekken, waar wij ook geweest zijn. Luek om weer te zien. En ik hoorde van Sabine & Ram dat jullie in hun lodge hebt gelogeerd. Naar tevredenheid?

Dan komen bij mij toch echt de reiskriebels weer , als ik dit allemaal lees en zie.....

Heel veel reisplezier nog en passen jullie een beetje op daar in bangkok!! Ik neem aan dat jullie het nieuws wel volgen?

Wij zijn inmiddels verhuist en wonen nu op het landgoed de vijverkip. Kom gerust eens langs als jullie weer terug zijn, De wereldbol ligt op jullie te wachten!! maaaaaaar ja dat duuuuuuuuuuuuuurt nog heeeeeeeeel lang.
    Lekker genieten dus....

Marin en Lisanne, gaaf hoor en vet stoer hoor al die kabelbanen en klim activiteiten!!
    ook jullie veel plezier nog.

Hartelijke groet,

Jolanda &Willem
  7. bep diepenbroek:
    12 april 2010
    Heeft niets met jullie reis te maken,maar ik wil jullie even feliciteren met de verjaardag van jullie moeder,schoonmoeder en oma.
    Veel plezier met het vervolg van jullie reis.
  8. Iris:
    8 mei 2010
    hoi marin

leuk die foto's en wat spannend allemaal.
    wij hebben nu meivakantie maar we hebben niet zo mooi weer.
    deborah logeert vandaag bij mij.
    ik verheug me er op om je weer te zien.

xxx demi n.