Aftellen

13 februari 2010 - Zwolle, Nederland

Nog 10 dagen te gaan. Het aftellen is langzaam begonnen. Ook ik heb mijn laatste werkdag gehad en werd verrast met een lekkere lunch en nuttige reiskadootjes. Tussen de verjaardagsfeestjes door moet je dan toch eigenlijk al wel beginnen met inpakken, uitzoeken, opruimen. Niet de meest leuke klusjes, maar ook dat hoort er bij. Telkens wanneer onze reis vaste vorm begint aan te nemen, gooien we de planning weer om en zijn we nog steeds daar waar we begonnen, namelijk eerst naar Bangkok en dan naar Nepal. De rest zien we gaandeweg wel. We hebben inmiddels al zoveel informatie gelezen en verhalen gehoord dat we zelf niet meer weten waar we nu wel of niet naar toe gaan. Ik denk dat we ons maar laten verrassen en zien wat de dag ons brengt. Volgende week gaan we dan toch echt inpakken en afscheid nemen.

Esther

1. van der Velde:
    13 februari 2010
    We komen afscheid nemen en hopen ook aanwezig te zijnbij de terugkomst!
  2. alexandra en sophie:
    14 februari 2010
    wij komen natuurlijk vrijdag ook.
    veel sterkte met het inpakken en opruimen.
  3. jara en loretta:
    14 februari 2010
    Het begint inderdaad dichtbij te komen voor jullie. Spannend en superleuk! En als we erover nadenken dan is het ook best wel lang, dat we jullie moeten missen. We zijn natuurlijk ook bezig hoe het zal zijn als we jullie gaan uitzwaaien op Schiphol. Jara vind het wel jammer dat Marin en Lisan natuurlijk niet op haar verjaardag kunnen zijn :-(
    Maar goed, succes met inpakken en we zien elkaar!!! Groetejes Loretta en Jara XX
  4. Oscar:
    15 februari 2010
    hey globetrotters,

Nog ff en dan is het dan eindelijk zo ver.
    Lekker de sneeuw in nederland inruilen voor de sneeuw in nepal.
    Gelukkig hoeven jullie slechts 1 rugzak pp in te pakken.
    verder alles strak geregeld?
    Succes met de laatste lootjes en tot volgende week.
    Ik ben overigens de kerstkaart met uitnodiging kwijtgeraakt, wanneer en hoe laat was het ook al weer?

groeten,

Oscar
  5. judith en tarek:
    15 februari 2010
    hallo lieve familie, inpakken, uitpakken, alles komt wel in orde deze week, gaat snel voorbij en dan genieten jullie als eerste van de thaise zon,denk daar maar vast aan, we zien jullie maandag, houden nog wel even contact deze week. we gaan jullie missen maar het is jullie gegund om deze reis te maken kus judith en tarek
  6. Wilma:
    16 februari 2010
    Hi lieve vrienden,

Nog even en dan is het echt zover. Helaas hebben wij niet zoveel van al jullie voorbereidingen meegemaakt, maar dat waren de omstandigenheden.

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en wij zien jullie vrijdag. Ik hoop dat wij de kindjes ook meemogen nemen, want oppas lukte niet.

Liefs Wilma
  7. bea kamp:
    16 februari 2010
    Heel veel succes met de laatste dingen. Het is ijna zo ver. Tot vrijdag
    groetjes bea
  8. Oscar:
    24 februari 2010
    Hey hallo, ff een berichtje uit Doetinchem.
    Nu is het dan eindelijk begonnen!
    Goede reis gehad?
    Jullie zijn nu in bangkok en vliegen daarna door naar Nepal?
    Veel plezier en tot mailens.

Groet,

oscar
  9. jara en loretta:
    25 februari 2010
    Hee, globe trotters.
    Hoe vergaat het jullie? Goede vlucht gehad? Waarschijnlijk al in Nepal nu. Hoe gaat het met Marin en Lisan? Geniet van alles en tot mails..
    XXX Loret en Jara
  10. meinders:
    groeten aan de nepalezen

julia en jesse
  11. Jacob:
    26 februari 2010
    Ik kom net uit een slaapdienst. Geslapen in het bed waarin Esther ook zoveel nachten heeft doorgebracht. En even dacht ik gisteren waar zou Esther nu slapen?

Ze zullen er toch al wel zijn? Zal ik even bellen of ze nog thuis zijn. Ze zullen het vliegtuig toch niet gemist hebben?
    Wat zien zij als ze uit het raam kijken? Wij: REGEN en een demisionair kabinet. Genoeg om jaloers te zijn.
  12. hermke:
    27 februari 2010